2011. január 31., hétfő

Havas hegyek közt, fenyőerdők alatt...

Túl vagyok az első napomon Kitzbühelben, azonban a vasárnapi nyitó vacsora, és a kezdődő konferencia miatt csak most jutottam oda, hogy az első bejegyzés elkészüljön. Rögtön íme az első kép, a szobámból a kilátás Kitzbühel völgyecskéjére tekint.

Az utazás egyebekben hosszú, de kellemes volt. Pestig aludtam, mint a bunda, aztán - jó magyarosan - a vonat a Keletiből kiérve lerobbant 40 percre. Ebből csak 20 percet sikerült behoznunk Salzburgig, úgyhogy lekéstem a csatlakozásomat. Köszönhetően azonban annak, hogy egy ugyancsak a vonaton utazó magyar lányt kisegítettem (lévén rossz vonatjeggyel szállt fel, pénze meg nem volt, hogy jó jegyet vegyen), a Salzburgba elé érkező párja - az 50€ leszurkolása után felajánlotta, hogy elvisznek Kitzbühelbe. Így történhetett, hogy még a lekésett vonatnál is hamarabb értem ide, s így maradhatott bőven időm a nyitóvacsora előtt egy kis izomlazításra.

A vacsora fenséges volt, valószínű így lesz ez a következő napokban is. Nehéz lenne megmondani, hogy mi tetszett jobban, a chillis tésztaágyon felszolgált királyrákok, vagy a fűszeres krémleves lazaccsíkokkal, esetleg a sajt- és salátabár. Mindenesetre a téma a Facebookon is megmozgatott néhányakat.

A hétfői nap már a konferenciáról is szólt, de mindezek mellett a kisváros ódon utcácskáit is felfedezhettem, illetve egy forró tea és a hihetetlenül friss hegyi levegő kíséretében szemlélhettem a síelőket. Holnap amúgy irány a hegy, magam is feljutok a Hahnenkammra. (A második kép a Hahnenkamm lábánál, a sípálya végénél készült.) Na és persze nem maradhatott el a panoráma élményfürdő, valamint a völgy egészére kilátást biztosító finn szauna, az aromakabin és a gőzkabin kipróbálása sem. Frissülök, ez nem vitás!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése